Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine elektricniskiro.si

Podatki o straneh

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb tako splošnih pogojev kot tudi pogojev uporabe spletne trgovine ali portala.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine

Spletno mesto www.elektricniskiro.si je spletna trgovina, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene so v EUR. V ceni so vključeni morebitni davki.  Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko. Popusti se ne seštevajo. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu.

Naročanje

Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Po prejemu plačila na naš račun, se šteje, da je bila kupoprodajna pogodba sklenjena. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov info@elektricniskiro.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporočilu o nakupu. Kupec lahko izdelek naroči tudi direktno po e-pošti. V tem primeru se šteje, da je kupoprodajna pogodba sklenjena, ko kupec dobi povratno potrditveno sporočilo in prodajalec prejme plačilo za naročeni izdelek.

Tehnični postopek za sklenitev pogodbe

Kupec na spletni strani izbrani artikel s klikom na gumb “V KOŠARICO” doda v košarico. V košarici lahko preveri in spremeni svoje naročilo. S klikom na gumb “NADALJUJ NA BLAGAJNO” se uporabniku odpre stran, kjer vnese podatke za račun in dostavo. Na isti strani uporabnik tudi izbere način plačila. S klikom na gumb “KUPITE SEDAJ” kupec zaključi naročilo in ne more več spreminjati podatkov. Takoj za tem prejme potrditveno sporočilo s vsemi podrobnostmi naročila. Podjetje na svojem serverju shrani besedilo pogodbe in ga lahko ponovno posreduje potrošniku, v koliko ta to zahteva.

Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe, ki bo dostopno potrošniku (drugi odstavek 7. člena ZEPT). Potrošnik lahko do shranjene pogodbe dostopa tudi z zahtevkom za pošiljanje, ki ga potrošnik pošlje prodajalco po email naslovu info@elektricniskiro.si

Podjetje Električni skiro d.o.o. omogoča shranjevanje ali reprodukcijo pogodbenih določil in splošnih pogojev poslovanja tega portala. Podjetje zagotavlja splošne pogoje v takšni obliki, da jih lahko potrošnik shrani ali natisne (običajno se to stori z desnim klikom miške na besedilo, nato pa izbere opcijo Natisni ali Print ali pa se na strani Pogojev poslovanja na tipkovnici istočasno priticne CTRL+P, ki ponudi opcijo tiskanja).

Sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila

Potrošniku je pred končno oddajo naročila omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s ceno, količino, barvo… Potrošniku je pred končno oddajo naročila omogočena poprava napak. Prav tako lahko spremembe naknadno sporoči na email naslov: info@elektricniskiro.si in spremembe bo prodajalec upošteval, če so te sporočene preden prodajalec pošlje paket.

Potrošniku je omogočena uporaba ustreznih, učinkovitih in dostopnih elektrinskih sredstev, katera pomagajo prepoznati napake pri vnosu podatkov pred oddajo naročila. Sredstva so del spletnega portala in uporabnika opozorijo, če je med naročanjem spregledal in ni izpolnil okenca Ime, Priimek, Ulica, Poštna številka, Mesto, Telefon ali E-poštni naslov. Prav tako prepoznajo nepravilno vnešeni elektronski naslov ali nepravilno telefonsko številko in na to opozorijo uporabnika pred oddajo naročila.

Pogoji uporabe portala www.elektricniskiro.si

  • Dovoliti morate uporabo piškotkov
  • Strinjati se morate z GDPR shranjevanjem podatkov

Pogoji nakupa

Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema in razume vse Pogoje poslovanja portala elektricniskiro.si 

Rok dobave artiklov

Rok dobave naročenih artiklov običajno traja 1-5 dni. Pridržujemo si pravico, da izdelek dobavimo v najdaljšem roku 10 delovnih dni. O tem ponudnik obvesti kupca. V kolikor izdelka ni na zalogi, se izdelek dobavi v roku po dogovoru s kupcem. Pri določenih artiklih je rok dobave naveden pri strani artikla. V tem primeru velja rok dobave, kot je naveden na strani pod izdelkom.

Dostava blaga

Podjetje, naročila obdela še isti dan, pošlje pa še isti ali naslednji dan. Če naročenega blaga ni na zalogi, Vas obvestimo in se osebno dogovorimo o predvidenem dobavnem roku.
Če naročilo ni mogoče realizirati pod navedenimi pogoji, si prodajalna www.elektricniskiro.si pridržuje pravico, da zavrne Vaše naročilo.
Blago pošiljamo preko GLS ponudnika.
Dostava je mogoča samo na naslovu v Sloveniji.

Strošek dostave

Pri vseh načinih plačila je cena pošiljanja enotna 3.50€.
Za nakupe nad 49€ je dostava brezplačna.

Strošek plačila s kartico in plačila z odkupnino

Plačilo z gotovino ali s kartico po povzetju. Do 500€ brez dodatnih stroškov. Pri vrednosti nad 500€, se obračuna strošek v višini 1,4% od vrednosti naročila.

Morebitni dodatni stroški

Morebitni dodatni stroški prevoza, dostave ali pošiljanja, ki niso opisani v Pogojih poslovanja, niso predvideni. V kolikor takšni stroški nastanejo, ne bodo bremenili kupca.

Stroški vračila blaga, če ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti (43b. člen ZVPot), je za vse naslove v Sloveniji enak in znaša 40,00€.

Plačilni pogoji in metode

V spletni trgovini www.elektricniskiro.si lahko trenutno plačate na naslednje načine:
– Plačilo ob povzetju : naročilo plačate ob prevzemu pošiljke z gotovino ali bančno kartico kurirju GLS
– Bančno nakazilo / Neposredna bančna transakcija  : Podatke za Bančno nakazilo / Neposredno bančno transakcijo naročnik prejme v avtomatičnem povratnem e-mail sporočilu po oddaji naročila, takoj po prejetem plačilu z vaše strani pa vam odpremimo plačano blago.

Za višje zneske plačilna metoda” Plačilo ob povzetju ” ni omogočena. Za naročila vrednosti nad 200€ je omogočeno le Bančno nakazilo / Neposredna bančna transakcija.

Plačilo na TRR podjetja je mogoč samo v naprej kot predplačilo.

Koriščenje promocijskih kod in kuponov

Promocijski kuponi s popusti se ne seštevajo. Za vsak nakup se lahko upošteva le en kupon hkrati! Pri poskusu koriščenja dveh ali več kuponov hkrati, se upošteva le kupon, ki je za stranko ugodnejši.

Pri nekaterih izdelkih je lahko navedena ocena izdelka, ki predstavlja kupčevo oceno izdelka, ki jo nekateri kupci navedejo kot povratno informacijo.

Pri nekaterih izdelkih je lahko navedena Expert ocena, ki predstavlja prodajalčevo oceno izdelka v primerjavi s konkurenčnimi izdelki.

Vračilo blaga, odstop od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v 14 dnevnem roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot). Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Potrošnik ima v skladu s 43.č členom ZVPot pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga, o odstopu mora obvestiti podjetje v 14 dneh od prevzema plaga, nato pa blago vrniti podjetju v roku 14 dni po pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe, podjetje pa mora potrošniku, ki je pravočasno odstopil od pogodbe v skladu z drugim odstavkom 43.d člena najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu vrniti vsa prejeta plačila. Pri prodajnih pogodbah sicer lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
V skladu z devetim odstavkom 43.d člena ZVPot potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti podledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Za zmanjšanje vrednosti blaga pa ne odgovarja, če ga podjetje ni ustrezno seznanilo z njegovo pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 15 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vse morebitne stroške vračila krije kupec.

Obrazec za odstop od pogodbe je dostopen na TEJ POVEZAVI.

Naslov za vračilo kupljenega blaga je :

Električni skiro d.o.o.
Spodnji kraj 15
2391 Prevalje
Slovenija

Uveljavljanje pravic za stvarne napake

Prodajalec bo kupcu izročil blago v skladu s pogodbo in odgovarjal za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek;
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo podjetje Električni skiro d.o.o., čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugodilo potrošnikovi zahtevi. V kolikor pa je obstoj napake na izdelku sporen, pa bo podjetje pisno o tem pisno obvestilo kupca v roku 8 dneh, od prejetega izdelka.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake je dostopen na TEJ POVEZAVI.

Možnost vračila blaga ne velja za:

  • če gre za izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam,
  • če je napaka nastala zaradi kupčeve malomarnosti.

Vse ostale ugovore, pripombe, zahtevke in izjave ali morebitne pohvale nam lahko pošljete ne elektronski naslov info@elektricniskiro.si.

Reklamacije

Kupec lahko podjetju sporoči morebitno reklamacijo v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago izročeno/prodano.

Škoda

Prodajalec ne odgovarja za škodo povzročeno zaradi napačne ali malomarne uporabe, zlorabe naprave, spremembe tovarniških nastavitev ali zaradi neupoštevanja navodil za uporabo. Prodajalec tudi ne odgovarja za škodo zaradi napačno izpolnjenega naročila.

Garancija in servis

Garancija se uveljavlja kadar prejet izdelek ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu oziroma, ko se napaka na izdelku pojavi v prvih 24 mesecih od dneva nakupa. Prodajalec se zavezuje, da bodo napake odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak. V nasprotjem primeru vam bo prodajalec brezplačno zamenjal izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom.

V kolikor prodajalec v roku 45 dni kupcu ne uspe zagotoviti popravljenega izdelka, bo prodajalec brezplačno zamenjal izdelek z enakim, novim in brezhibnim izdelkom. Prav tako pa lahko kupec razdre pogodbo.

Prodajalec nudi garancijo za vse izdelke. Garancija za vsa električna vozila velja na baterijo, elektronske komponente in motorje. Ohišje in karoserija nista predmet garancije. Prav tako ne deli, ki so podvrženi obrabi (kot so gume, svetila, ipd…). Garancija ni upoštevana, kadar gre za mehanske poškodbe na napravi oz za poškodbe, ki izvirajo iz mehanskih poškodb naprave. Neupoštevanje navodil za uporabo, shranjevanje in vzdrževanje lahko privede do izključitve garancije.

OPOZORILO: Garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

Garancijska izjava

Električni Skiro d.o.o., Spodnji kraj 15, 2391 Prevalje, Slovenija izjavlja:
– da bo izdelek v 24 mesečnem garancijskem roku brezhibno deloval, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in navodili za uporabo,
– da bomo na vašo zahtevo, če bo seveda podana v garancijskem roku, na svoje stroške poskrbeli za odpravo okvar in pomanjkljivosti na izdelku, najkasneje v 45 dneh od dneva prijave okvare.
– da prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja tehnične službe uvoznika.
– jamči za kakovost oziroma za brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku.

Pogoji za jamstvo so:
– pri reklamaciji morate predložiti potrjen garancijski list, originalni račun o nakupu (ali kopijo obeh);
– da v izdelek ni posegla oseba, ki za to ni imela pooblastila;
– da je kupec (uporabnik) ravnal in uporabljal napravo po priloženih navodilih:
– kupec mora sporočiti vidne napake na napravi v roku 8 dni od nakupa;
– v garancijski dobi je pooblaščeni servis samo Električni skiro d.o.o., Spodnji kraj 15, 2391 Prevalje,Slovenija;
– da garancijske nalepke in pečati niso poškodovani ali odstranjeni;
– Baterija je napolnjena in izpraznjena vsaj na vsakih 30 dni.

Garancija ne velja:
Garancijska storitev ne velja za dele, ki so podvrženi obrabi in zunanjim vplivom (svetila, ohišje, pnevmatike, ležaji…).
Garancije prav tako ne upoštevamo zaradi nepravilne nastavitve in ravnanja z napravo, mehanskih okvar, okvar zaradi nestrokovnega, malomarnega ravnanja z izdelkom, pri vsakem nepooblaščenem posegu v napravo, če je do okvare prišlo zaradi uporabe neprimernega potrošnega materiala, če so bili v napravo vgrajeni neoriginalni deli, zaradi prevelike napetosti električnega toka, višje sile, udara strele, izteka baterij, nepravilnega čiščenja izdelkov ali njegovih delov ter vdora tekočine v napravo.
Preden napravo izročite na servis mora biti očiščena vseh nečistoč.
V primerih nepravilne uporabe, uporabe sile ter pri posegih, ki niso bili izvedeni s strani pooblaščenega servisa garancija ne velja. Vaših zakonskih pravic ta garancija ne omejuje.
Izdelek je namenjen izključno za osebno uporabo in ne za komercialne namene.

Potek garancijskega postopka:

  1. kupec obvesti prodajalca o napaki preko e-pošte: info@elektricniskiro.si ter mu pošlje Obrazec za uveljavljanje garancije.
  2. v obvestilu navede: datum nakupa, model artikla, podroben opis napake, ime, priimek, naslov, telefonsko številko oziroma v celoti izpolni obrazec.
  3. prodajalec v dogovoru s kupcem organizira prevzem izdelka pri kupcu ali pa ga kupec sam dostavi na pooblaščeni servis. Kupec je dolžan blago skrbno zapakirati in ga pripraviti za prevzem. Prevzeme opravlja pogodbena kurirska služba GLS.
  4. prodajalec oz. pooblaščeni serviser artikel pregleda in ugotovi ali gre za popravilo v okviru garancije ali gre za drugo popravilo
  5. o tem pravočasno obvesti kupca

Obrazec za uveljavljanje garancije je dostopen na TEJ POVEZAVI.

Navodila za prevzem in pravilno oddajo paketa

Napravo je potrebno dobro in varno zapakirati, da se med transportom ne poškoduje. Priporočamo, da jo zapakirate v originalno embalažo ali drugo primerno in proti udarcem odporno pakiranje. Kurirska služba ne pozna vsebine paketa, zato pride včasih do grobega ravnanja s paketom. V izogib poškodbam artikla, je potrebno znotraj paketa naprave dobro zaščititi z mehko folijo, da se tudi v primeru padca oz grobega ravnanja ne poškoduje. Vsebina bi morala biti v kartonski škatli, v kateri mora biti vsebina pošiljke med kartonom ločena s satovjem, valovitim kartonom ali polivinilom z mehurčki, vsebina škatle pa mora biti zapolnjena. Paket mora biti embaliran in zaščiten do te mere, da vsebina zdrži padec s traku, kar pomeni padec z 1m. Za poškodbe, ki so nastale med transportom naprave, ne odgovarjamo in se šteje, da so nastale preden je naprava prišla v servis. Priporočamo, da pred oddajo paketa naredite fotografijo pakiranja. Za škodo nastalo zaradi nepravilnega pakiranja oz nezadostne zaščite naprave znotraj paketa, ODGOVARJA POŠILJATELJ PAKETA. Točen datum prevzema izdelka uskladite s servisom. Poštnino v primeru naprave v garancijskem roku krije Električni Skiro d.o.o.. Poštnino pri izvengarancijskem popravilu se fakturira stranki. Če naprava ni več v garanciji, se zaračuna strošek pregleda naprave v višini 35€ in poštnina v obe smeri (20€).

V primeru poškodovanja stvari med prevozom, je odgovornost na kupcu in sam krije stroške popravila, v kolikor ga uveljavlja. O upravičenosti garancijskega popravila odloči pooblaščeni serviser. Servis mora odpraviti napako v 45 dneh. Servis je dolžan hraniti naprave največ 3 mesece od dneva prevzema. Če stranka v tem času ne prevzame naprave ali se ne dogovori drugače, servis napravo zavrže brez predhodnega opozorila.

Navodila za shranjevanje in vzdrževanje naprav z li-ion baterijami

Za shranjevanje naprav, ki vsebujejo li-ion baterije, veljajo posebna pravila. Če se ugotovi, da baterija ni bila pravilno shranjena ali vzdrževana, je to lahko razlog za izključitev garancije.

Takoj po nakupu je potrebno napravo priključiti na originalni, priloženi polnilec in omogočiti, da se napolni do konca. Napravo je potrebno redno polniti, najmanj na vsake 2 meseca. Za življenjsko dobo baterije je najboljše, da se baterijo priključi na polnilec preden se izprazni do konca. Priporoča se polnjenje, ko baterija pade pod 30%.

Kadar želimo napravo shraniti za več kot 14 dni, je potrebno baterijo napolniti med 70-100%, odkopiti iz naprave in shraniti posebej. Baterijo shranjujte v suhem in toplem prostoru (15 – 25° C). Nikoli ne shranjujte baterije, ki je popolnoma izpraznjena, saj se lahko trajno poškoduje! Baterija oz naprava, v kateri je priključena li-ion baterija, ne sme stati več kot 2 meseca brez preverjanja in polnjenja. Po 2 mesecih shrambe preglejte stanje baterije in jo po potrebi napolnite.

V kolikor zgornji ukrepi niso upoštevani, se lahko baterija trajno poškoduje. Neupoštevanje ukrepov, ki privede do poškodb baterije, pa je razlog za izključitev garancije.

Pritožbeni postopek

Postopek pritožbe, ki jo poda potrošnik se izpelje na naslednji način:

  1. prejem pritožbe
  2. odločanje o pritožbi s strani pooblaščenega zastopnika družbe na podlagi vseh poslanih listin in dokazil
  3. odločitev o pritožbi in sporočitev odločitve stranki
  4. odločitev o pritožbi je dokončna

Postopek izvensodnega reševanja sporov

Kot pristojnega IRPS izvajalca podjetje Električni skiro d.o.o. priznava:

Evropski center za reševanje sporov

Tomšičeva 6
1000 Ljubljana

E-mail: info(at)ecdr.si
http://www.ecdr.si
T: 08 205 65 90Tomšičeva 6
1000 Ljubljana

Spletno reševanje sporov (SRPS)

Več informacij o spletnem reševanju sporov je objavljenih na spletni strani: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Varovanje podatkov

Kot kupcu vam pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov. Z registracijo na spletni strani www.elektricniskiro.si dovoljujete, da podjetje Električni Skiro d.o.o. z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja vzpostavi, vzdržuje in upravlja z vašimi osebnimi podatki za neomejeno časovno obdobje. Električni skiro d.o.o. zagotavlja varstvo osebnih podatkov po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov. Kadarkoli lahko pisno ali po telefonu zahtevate, da v 15 dneh trajno ali začasno prenehamo uporabljati vaše osebne podatke za namen neposrednega trženja.

Podjetje hrani besedilo pogodbe po 7. člen ZEPT in je dostopno potrošniku v zakonsko predpisanem roku.

Izdaja računa

Ob vsakem naročilu podjetje Električni skiro d.o.o. za naročene izdelke izda račun, ki se v elektronski obliki izroči tudi kupcu na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila. V kolikor kupec želi in poda zahtevo, mu bo podjetje poslalo račun tudi v fizični obliki po pošti na naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila.

Avtorske pravice

Spletno mesto www.elektricniskiro.si je v lasti Električni skiro d.o.o., podatki in informacije pa so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah.  Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika Električni skiro d.o.o.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

Za morebitne spore je pristojno sodišče v Slovenj Gradcu.

Podjetje

Dolgi naziv PRS: ELEKTRIČNI SKIRO, trgovina in ostale storitve, d.o.o.
Sedež podjetja: Spodnji kraj 15, 2391 Prevalje
Davčna številka: 77343760
Matična: 8701156000
Podjetje je vpisano v Srg številka: 2020/27125
Datum vpisa subjekta v sodni register: 26.08.2020 (Okrožno sodišče v Ljubljani)
Datum zadnje spremembe poslovnega subjekta: 20.7.2021 (Sprememba sedeža Srg 2021/25665)
Registrski organ: Okrožno sodišče Slovenj Gradec
Status: POSLOVNI SUBJEKT POSLUJE
Zavezanec za DDV:NE
SKD: G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu
IBAN SI56 6100 0002 4507 688 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)

Električni Skiro Slovenija
Logo
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0