Delovni čas: Pon - Pet 9 - 16h

6 mesecev z električnim skirojem: ocena Xiaomi M365

Med tresočo potjo z izposojenim električnim skirojem sem razmišljal:  »ta zadeva ni zame…«

Nisem vedel kam naj postavim stopala da mi bo udobno. Opazil sem, da se z vso močjo držim ročajev, medtem ko se majhna kolesca trudijo voziti po neravnih tleh. Pri ovinkanju med pešci in kolesarji,  sem se počutil zelo ne sigurno.

Prevrtimo par mesecev naprej in pridemo do današnjega dne. Z električnim skirojem se sedaj vozim vsak dan. Ne vem kako sem opravljal vsakodnevne obveznosti brez njega.

Do spremembe je prišlo zaradi selitve. Prej sem v službo lahko hodil, vzelo mi je približno 30min, sedaj pa bi mi vzelo eno uro. Za svojo dnevno ruto sem hotel priročno, cenovno ugodno in hitro transportacijo. Avta nimam. Razmišljal sem o kolesu, vendar sem po prvem poskusu ugotovil, da enostavno nisem pripravljen na 5 kilometrsko, strmo pot na vse zgodaj zjutraj.

Razmišljal sem tudi o električnem kolesu, vendar me je skrbela problematika tatvin koles. Vsak dan bi moral iskati varno parkirišče, kar me je malo odvrnilo od ideje o električnem kolesu.

Še enkrat sem premislil o ideji električnega skiroja. Po nekaj urah vaje sem začel napravo občudovati.

OSNOVE

Sam sem si izbral Xiaomi M365 Folding Električni Skiro, ki se je takrat zaradi cene in kvalitete zdel očiten zmagovalec. Sedaj je na trgu verjetno že več novih možnosti.

DIMENZIJE

Cena je bila $499 na Amazonu (takrat, ko sem ga kupoval jaz).  Doseže hitrost 25 km/h, baterija pa zdrži do 30km. Napolnimo ga s priročnim polnilcem, ki ga lahko priklopimo kar v navadno vtičnico. Svojega polnim čez noč v svojem stanovanju. Potrebuje slabih 5 ur, da se popolnoma napolni.

POZITIVNE LASTNOSTI

Skiro skrajša moj dnevni potovalni čas v službo iz 1 ure na 15min. In ko se enkrat navadimo na napravo, vemo kam postavit noge in se naučimo sprostiti prijem, nam ostane zabaven način prevažanja, katerega se veselim vsako jutro.

Vsekakor je ta naprava zmanjšala uporabo taksijev in javnega mestnega prevoza.

Ena izmed ljubših lastnosti je ta, da lahko skiro preprosto zložim in ga pospravim v prtljažnik avta. To pomeni, da ne rabim planirati kako točno bom prišel domov. Vedno se lahko zapeljem kamor želim in če se odločim, da želim nazaj s taksijem, ker je hladno/temno/predaleč, skiro ni problem.

Ker ga lahko zložimo, ga lahko praktično vzamemo kamorkoli. Če imam kakšno krajšo pot, lahko skiro tudi nesem. Lahko ga zložim in pospravim pod mizo v restavraciji, pod mizo na delu. Ne rabim skrbeti o prostoru kamor ga bom pospravil.

Slaba lastnost skiroja pa je ta, da ga ne moremo zakleniti s ključavnico, kakor to lahko storimo s kolesom.

Skiro ima tudi aplikacijo, ki omogoča konfiguracijo določenih nastavitev; vklop rdeče luči, kadar je naprava prižgana. Ima tudi zaščitni sistem, ki deluje tako, da dobite klic na vaš osebni telefon, če kdo poskuša uporabiti skiro brez dovoljenja. Vgrajene luči so zares priročne. Stvar, ki je nisem maral pri kolesarjenju je bila ta, da sem moral vedno skrbeti, da so luči napolnjene. Pri skiroju tega problema ni. Luči so napolnjene vedno ko jo napolnjen skiro, hkrati pa so zelo močne in odlično opravljajo svojo nalogo.

Zadnja odlična lastnost, ki jo bom opisal je, kako preprosto je skočiti na skiro in iz njega. Ponavadi se z električnim skirojem vozim po cesti, vseeno pa lahko preprosto stopim iz njega in z njim prehodim prehod za pešce. Enako velja, če slučajno pride do kakšne ne varne situacije.

POMANJKLJIVOSTI

Menim, da glavni problem nastane, kadar imamo slab teren za skiro. Vožnja z električnim skirojem po neravni površini ni nič kaj posebno prijetna. Prav tako ne pripomorejo majhna kolesa naprave, ki za vsako luknjico skozi katero se zapeljemo, naredijo občutek, kot da smo se zapeljali skozi jamo. Vseeno pa to dokazuje, da je naprava zelo trpežna. Naučil sem se, da te luknje v cesti niso zabavne, ampak še nikoli me niso pripeljale do padca. Vsekakor se je lažje voziti po poznanih rutah, če pa se vozim po novih terenih, prilagodim hitrost.

Vožnja z eno roko je malce zahtevnejša kot pri kolesu, kar oteži dajanje signalov z roko. Super bi bilo, če bi se naprava posodobila tako, da bi v ročaje vgradili dodatne lučke, ki bi pomagale pri nakazovanju smeri.

Uporabljanje naprave na ravnem terenu ali pa pri vožnji navzdol je pravi užitek. Prav tako tudi pri lažjem vzponu, kadar je baterija polna. Kadar pa gre za pravi hrib, je vožnja malce napornejša. Sploh, če je baterijski nivo pod polovico.

Še ena pomanjkljivost menjave kolesa za skiro je primanjkljaj telovadbe. Pogrešam občutek, ki sem ga dobil s sprehodom ali kolesarjenjem v službo na vse zgodaj zjutraj, preden se je dan sploh začel. Še vedno pa menim, da je bolje uporabljati skiro, kot avto.

Ko smo ravno pri avtomobilih… Ugotovil sem, da pretežno dobro funkcionirajo s skirojem. Ker nisem povsem voznik avtomobila, ne kolesa in nisem ravno pešec, je precej zahtevno ugotoviti katera previla veljajo zame. Ponavadi se držim kolesarskih pravil, ampak so situacije, ko se mi zdi bolj smiselno obnašati se kot pešec.

POVZETEK

Čeprav je naprav zložljiva in super priročna, je težka in primerna za nošenje le na krajših razdaljah. Veselim se posodabljanja naprav in možnosti prihodnjih lažjih modelov. In čeprav je skiro super, ko moramo hitro skočiti v trgovino, ni primeren za večje nakupe, saj na skuterju ne moremo prevažati večjih stvari. Še vedno pa lahko greste po nakupih s skuterjem in nazaj z taksijem ali javnim prevozom.

Dobro je vedeti tudi, da si boste najbrž morali nabaviti nahrbtnik. Za razliko od kolesa, na skiro ni prostora za shranjevanje stvari v košari. Določeno obdobje sem uporabljal torbo preko ramena in je bila OK, dokler ni bila pretežka.  Če pa sem jo preveč napolnil sem malo izgubljal ravnotežje. Nahrbtniki so najboljša rešitev in predlagam nabavo nahrbtnika, ki je zadosti velik, da lahko vanj pospravimo tudi čelado.

Če pogosto opravljate kratke razdalje (< 8km) in če so ceste spodobne, bi vam nakup električnega skiro toplo priporočal. Je zelo priročen in zabaven.

https://www.mi.com/global/mi-electric-scooter-pro

We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply

Električni Skiro Slovenija
Logo
Login/Register access is temporary disabled
Compare items
  • Total (0)
Compare
0